Jak uzyskać trwałe przyrosty po sterydach?

trwałe przyrosty po sterydach

Trwałe przyrosty po sterydach

Fajny tytuł prawda? Też bym tak chciał ale to niemożliwe by w prosty i łatwy sposób po cyklu nadal progresować. Będzie to dopiero możliwe po kilku miesiącach gdy zostanie przeprowadzony odpowiedni odblok i zachowamy pewne zasady

Krok 1. Odblok to podstawa

To pierwsza bardzo ważna sprawa, odpowiedni odblok po cyklu to podstawa co trzeba zrobić (mimo, że wielu początkujących uważa że odblok jest zbędny). W zależności od cyklu, tego jak długi był i mocny odblok też musi być odpowiednio długi i intensywny.

Na szczęście niczego nie trzeba robić po omacku, wystarczy zrobić odpowiednie badania krwi, przed cyklem by znać swoje normy, potem co 2-3 miesiące w trakcie cyklu najlepiej też by było robić badania oraz 2 tyg po zakończonym odbloku by sprawdzić czy odblok okazał się sukcesem i wszystkie hormony wróciły do swoich normalnych poziomów. Czasami odblok potrafi trwać nawet rok po bardzo długim i mocnym cyklu z użyciem deki, trenu itp. Lecz taki podstawowy po prostym cyklu to zazwyczaj 2-3 tygodnie.

Należy pamiętać jedno – ODBLOK NALEŻY PRZEPROWADZIĆ ZAWSZE PO KAŻDYM CYKLU. Nawet jak ktoś wbije 2 czy 3 zastrzyki testosteronu to i tak przysadka i jądra zablokują produkcję własnego i bez Clomidu oraz HCG sam organizm sobie nie poradzi zbyt szybko, najczęściej po około pół roku zaczyna powracać do normy. Tylko że w tym czasie o przyrostach można zapomnieć, wtedy będą tylko spadki i to nie tylko fizyczne ale psychiczne ponieważ zaburzone hormony potrafią bardzo negatywnie wpływać na nasz nastrój i samopoczucie na co dzień.

Krok 2. Regeneracja organizmu

Trzeba po cyklu bardzo tego pilnować ponieważ nasz organizm nie jest już w stanie poradzić sobie z tak szybką regeneracją jaką miał na cyklu, gdzie czasami po 2-3 dniach można już trenować ponownie tą samą partię mięśniową. Bez sterydów wszystko dzieje się znacznie wolniej a po cyklu szczególnie trzeba na to uważać bo organizm jest nie tylko słabszy ale też podatniejszy na kontuzje, potrzebuje 2-3 miesiące by zaadaptować się do nowych gorszych warunków. Sprawa snu jest również bardzo ważna, ponieważ organizm już nie zadowoli się 5-6 godzinami snu o nie nie, trzeba min te 7 a najlepiej 8 i jeszcze jakaś drzemka z 30 minut w ciągu dnia, to by było idealnie.

Krok 3. Suplementacja

Suplementy po cyklu są bardzo ważne, to idealny czas na przedtreningówki i kreatynę ( w trakcie cyklu nie ma sensu ich stosowanie). Przedtreningówka przyda się bardziej na głowę bo człowiekowi się nie chce trenować a tak będzie jakaś motywacja , sztuczna ale będzie. Najważniejsze by nie opuszczać treningów. Kreatyny podleje trochę wodą ale sprawi że będzie lepsza pompa no i ciężary treningowe pozwoli utrzymać dłużej. Do tego ZMA przed snem, bcaa i carbo w trakcie treningu, białko po treningu oraz witaminy , minerały oraz omega z rana i wieczorem. To taki podstawowy zestaw który powinien zawitać w waszej szafce z suplementami.

Krok 4. Trening

Przez pierwszy tydzień powinniśmy starać utrzymać się intensywność z cyklu, następny tydzień obniżyć tą intensywność o 20%. W kolejnym tygodniu kolejne 10% w dół i ten poziom powinniśmy już trzymać cały czas. Dlaczego? bo po miesiącu każdy by się przetrenował i zamiast po 2-3 miesiące zacząć powoli progresować przygotowując się do następnego cyklu to przez ten czas będziecie się zmuszać żeby w ogóle iść na ten trening!.

Zaraz zaraz kolejny cykl? Tak! 🙂 Nie myślisz chyba że po pierwszym cyklu już więcej do tego nie wrócisz? Wrócisz i to z wielkim uśmiechem!